REGULAMIN
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu przez Użytkowników, a także sposoby świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
Z Usługodawcą można się skontaktować poprzez:
adres e-mail: kontakt@trify.pl,
numer telefonu: +48 794 775 888,
LiveChat dostępny w Serwisie,
osobiście lub pisemnie pod adresem: ul. Zabłocie 43a, 30-701 Kraków.
Niniejszy Regulamin jest regulaminem w znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili przejścia na stronę Serwisu.
Serwis – strona internetowa znajdująca się pod adresem: https://trify.pl/, jak również inne rozwiązania usługowe stanowiące usługi pośrednie oferowane przez Usługodawcę.
Usługodawca –Trify pożyczki sp. z o.o. Usługodawca jest mikroprzedsiębiorcą w rozumieniu zaleceniu Komisji 2003/361/WE z dnia 6 maja 2003 r. dotyczące definicji przedsiębiorstw mikro, małych i średnich.
Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, w szczególności Agent.
Agent – osoba zawodowo zajmująca się kojarzeniem stron umów pożyczki, a także doradzająca podmiotom zainteresowanym termomodernizacją w zakresie pozyskania dotacji, ulg lub finansowań, która wykonuje swoje obowiązki jako pracownik lub współpracownik podmiotu świadczącego usługi termomodernizacji.
Konto Agenta – funkcjonalność Serwisu skierowana wyłącznie do Agentów, umiejscowiona w Serwisie w zakładce „Strefa Agenta” umożliwiająca składanie wniosków kredytowych i korzystanie z innych funkcjonalności Konta Agenta.
Usługi – Usługa elektroniczna oraz Usługa cyfrowa.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona bez jednoczesnej obecności Usługodawcy i Użytkownika (na odległość) poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłana i przetwarzana za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na:
wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,
wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych Użytkowników tej usługi,
inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Punkt kontaktowy dla Użytkowników Usług – elektroniczny punkt kontaktowy dostępny pod adresem dsa@trify.pl przeznaczony do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą.
Punkt kontaktowy dla organów – elektroniczny punkt kontaktowy dostępny pod adresem dsa_organy@trify.pl przeznaczony do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych. Komunikacja za pośrednictwem Punktu Kontaktowego może być prowadzona w języku polskim lub angielskim.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Treści Nielegalne – treści, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
Treści Użytkownika – treści przesyłane lub publikowane przez Użytkownika za pośrednictwem Serwisu i/lub w związku ze świadczeniem Usług.
UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
DSA – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE.
Usługodawca świadczy następujące Usługi elektroniczne na rzecz Użytkowników:
usługa LiveChat,
usługa poprawnego działania Konta Agenta w ramach Serwisu,
usługa składania wniosków kredytowych w ramach Konta Agenta w Serwisie,
usługa kalkulatora dostępna w ramach Konta Agenta w Serwisie.
Do zawarcia przez Użytkownika z Usługodawcą umowy o świadczenie Usługi elektronicznej dochodzi z chwilą rozpoczęcia korzystania z danej Usługi elektronicznej, o ile odrębne warunki korzystania z danej Usługi lub odrębne umowy, nie stanowią inaczej.
O ile odrębne warunki korzystania z danej Usługi elektronicznej lub odrębne umowy, nie stanowią inaczej, Użytkownik może w każdej chwili zakończyć korzystanie z danej Usługi elektronicznej. W takim przypadku umowa o świadczenie danej Usługi elektronicznej rozwiązuje się automatycznie, bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
O ile odrębna umowa nie stanowi inaczej, Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej na rzecz Użytkownika, który jest konsumentem, stanowi umowę o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, w ramach której Użytkownik nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego.
Wobec umowy o świadczenie Usługi elektronicznej wobec Użytkowników, którzy są konsumentami – zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 11 UPK – uprawnienia konsumenckie nie przysługują.
Aby korzystać z Serwisu muszą być spełnione następujące minimalne wymagania techniczne:
posiadanie komputera z dostępem do Internetu z zalecanym systemem operacyjnym Windows 11 i Mac OS 10.10 lub minimalnym systemem operacyjnym Windows 7 lub urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS,
posiadanie zainstalowanej jednej z przeglądarek internetowych obsługujących JavaScript i pliki cookies:
Microsoft Edge począwszy od wersji 85,
Mozilla Firefox od wersji 70,
Google Chrome od wersji 70,
Opera od wersji 70,
Safari od wersji 14.
Korzystanie z Usługi elektronicznej może wymagać, poza spełnieniem wymogów wskazanych w ust. 1, posiadania aktywnego Konta Agenta i/lub konta poczty elektronicznej (e-mail).
W przypadku korzystania przez Użytkownika ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania niespełniającego wymagań technicznych wskazanych w niniejszym § 4, Usługodawca zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na ich jakość lub sposób korzystania z Usługi elektronicznej, za co nie ponosi w takim przypadku odpowiedzialności.
Usługodawca podejmuje działania zmierzające do zapewnienia bezpiecznych warunków korzystania z Serwisu poprzez odpowiednie zabezpieczenia. Niezależnie od podejmowania tych działań, Usługodawca informuje o podstawowych potencjalnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z sieci Internet:
możliwość otrzymania spamu, czyli niezamówionej informacji reklamowej (handlowej) przekazywanej drogą elektroniczną;
obecność i działanie oprogramowania typu malware, w tym: wirusów komputerowych, czyli szczególnego oprogramowania, które jest w stanie, po uruchomieniu, zarazić pliki w sposób samopowielający, zazwyczaj nie będąc zauważonym przez użytkownika;
możliwość zadziałania oprogramowania typu spyware, to jest oprogramowania szpiegującego działania użytkownika w Internecie;
możliwość bycia narażonym na cracking lub phishing (łowienie haseł);
sniffing – niedozwolony podsłuch, inny niż mieszczący się w granicach pojęcia cracking i phising, polegający na wykorzystaniu sniffera – programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci;
możliwość bycia narażonym na działania innego niechcianego lub “złośliwego” oprogramowania, wykonującego czynności niezamierzone, niewchodzące w granice definicji wymienionych powyżej.
Ważne jest, by Użytkownik zaopatrzył swój komputer lub urządzenie, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje, niezwłocznie po pojawieniu się ich na rynku.
Korzystanie z funkcjonalności Konta Agenta wymaga utworzenia konta i zalogowania się.
Konta Agentów są tworzone przez Usługodawcę. Zasady tworzenia Konta Agenta, generowania i przyznawania haseł w ramach Konta Agenta, a także uprawnienia Agenta i zasady zarządzania kontem Agenta regulują odrębne umowy.
Zalogowanie się do Konta Agenta wymaga podania adresu e-mail oraz indywidualnego hasła wygenerowanego dla poszczególnych Agentów przez Usługodawcę.
W ramach Konta Agenta dostępne są następujące funkcjonalności Serwisu:
usługa poprawnego działania Konta Agenta,
usługa składania wniosków kredytowych,
usługa kalkulatora.
Usługa składania wniosków kredytowych umożliwia Agentom składanie następujących wniosków:
wniosek o przyznanie kredytu;
wniosek o uruchomienie kredytu.
Instrukcja wypełniania wniosków kredytowych znajduje się pod linkiem: https://trify.online/szkolenie-dla-posrednikow/
Usunięcie Konta Agenta następuje każdorazowo w wypadku zakończenia współpracy pomiędzy Agentem a podmiotem świadczącym usługi termomodernizacji, z którym Agent współpracuje/dla którego Agent pracuje.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Regulaminu i postanowień odrębnych umów, wiążąca jest treść odrębnych umów.
Usługodawca za pośrednictwem Strony udostępnia Usługę LiveChat nieodpłatnie, w celu informacyjnym oraz obsługowym dotyczącym oferty Usługodawcy.
Korzystanie z Usługi LiveChat rozpoczyna się z chwilą zaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu i uruchomienia okna czatu, za pośrednictwem którego Usługa LiveChat jest dostępna, a kończy się z chwilą opuszczenia Usługi LiveChat przez Użytkownika.
Użytkownik w każdej chwili może zakończyć korzystanie z Usługi LiveChat poprzez opuszczenie okna czatu.
Odpowiedź na zapytanie skierowane w ramach Usługi LiveChat poza godzinami wskazanymi przez Usługodawcę, może zostać udzielona za pośrednictwem podanego przez Użytkownika adresu e-mail.
Jeżeli z przyczyn technicznych odpowiedź na zadane przez Użytkownika pytanie nie będzie mogła zostać udzielona za pośrednictwem usługi, zostanie ona wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przez Użytkownika.
Użytkownik nie może wykorzystywać Usługi LiveChat do innych celów niż określone w ust. 1 powyżej, a w szczególności do:
przesyłania za pomocą Usługi LiveChat treści reklamowych, promocyjnych, komercyjnych;
publikowania na łamach Usługi LiveChat treści naruszających polskie lub międzynarodowe przepisy prawa, dobre obyczaje lub normy moralne;
podejmowania jakichkolwiek działań mogących wpływać na szkodę Usługodawcy.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość wycofania lub modyfikacji opisu Usług elektronicznych, jak również zastrzega sobie prawo do przerw lub zaprzestania działania Serwisu ze względu m.in. na czynności konserwacyjne.
Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Użytkownika minimalnych wymagań technicznych wskazanych w § 4 Regulaminu.
Treść Serwisu jest chroniona prawami autorskimi i prawami własności przemysłowej. Wszelkie utwory, znaki towarowe, logo, wzory użytkowe, wzory przemysłowe, etc., przedstawiane w Serwisie, stanowią własność Usługodawcy lub osób trzecich. Ich używanie, kopiowanie, rozpowszechnianie, czy inne wykorzystywanie, bez uprzedniej zgody podmiotu uprawnionego jest zabronione. Korzystanie Serwisu nie jest równoznaczne z uzyskaniem licencji na wykorzystanie własności intelektualnej lub przemysłowej należącej do Usługodawcy lub osób trzecich.
Użytkownik uprawniony jest do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, w granicach prawa i dobrych obyczajów obowiązujących społeczeństwo informacyjne, z poszanowaniem praw i dóbr innych osób.
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkowników treści o charakterze bezprawnym.
Zabrania się zamieszczania/udostępniania Treści Użytkowników, które pozostają sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa, normami obyczajowymi, moralnymi i społecznymi oraz postanowieniami Regulaminu, w szczególności:
nieprawdziwych, wprowadzających lub mogących wprowadzać w błąd Usługodawcę, innych Użytkowników i/lub podmioty trzecie,
naruszających prawa i/lub dobra osobiste osób trzecich,
naruszających lub mogących naruszać prawa autorskie lub inne prawa własności intelektualnej osób trzecich,
naruszające prawa ochrony konsumentów,
dyskryminujących (m.in. ze względu na płeć, rasę, narodowość, pochodzenie etniczne, język, religię, przynależność płciową lub seksualną), nawołujących do przemocy lub nienawiści lub posiadających charakter pornograficzny,
obraźliwych, wulgarnych (również w językach obcych) lub zawierających groźby skierowane pod adresem podmiotów trzecich,
służących prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Użytkowników lub stron trzecich;
służących prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek,
służących prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Usługodawcy,
naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.
Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać zakazów określonych w niniejszym §8 przez cały czas korzystania z Serwisu, a także w stosunku do każdej oferowanej funkcjonalności.
Publikowanie lub przesyłanie Treści Użytkownika w Serwisie odbywa się w sposób zautomatyzowany, a Usługodawca nie weryfikuje automatycznie wszystkich Treści Użytkowników przesyłanych/publikowanych z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu.
Usługodawca uprawniony jest do moderowania Treści Użytkowników, w przypadku, gdy stanowią Treści Nielegalne i/lub naruszają postanowienia Regulaminu.
Moderacja prowadzona może być w wyniku:
zgłoszenia, o którym mowa w §10 Regulaminu,
czynności sprawdzających podjętych z inicjatywny Usługodawcy.
Usługodawca może dokonywać moderacji Treści Użytkownika także w wyniku otrzymania nakazu podjęcia działań przeciwko określonej Treści Użytkownika, wydanego przez odpowiednie krajowe organy sądowe lub administracyjne na podstawie mającego zastosowanie prawa Unii lub mającego zastosowanie prawa krajowego zgodnego z prawem Unii, o którym mowa w art. 9 ust. 1 DSA.
Czynności sprawdzające, o których mowa w ust. 7 powyżej oraz moderacja prowadzone są w sposób manualny, bez wykorzystania zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
W ramach moderacji Usługodawca może nakładać następujące ograniczenia w odniesieniu do Treści Użytkownika:
dokonać w całości lub części usunięcia takiej Treści Użytkownika, ograniczenia jej widoczności lub ograniczeniu dostępu do niej, w taki sposób, iż nie będzie ona widoczna ani dostępna dla osób korzystających z Serwisu ani danego Użytkownika,
zawiesić lub zakończyć świadczenie na rzecz takiego Użytkownika usług dostępnych w ramach Serwisu, w pełni lub częściowo,
zawiesić lub zamknąć konto takiego Użytkownika.
W przypadku, gdy Usługodawca, w szczególności w wyniku czynności sprawdzających, o których mowa w ust. 7 powyżej, poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
Użytkownik ma prawo do składania reklamacji w sprawach dotyczących Serwisu.
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
oznaczenie osoby i dane kontaktowe Użytkownika zgłaszającego reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej);
dokładne określenie przedmiotu reklamacji i okoliczności uzasadniających reklamację, jak również opis, na czym polegały nieprawidłowości w reklamowanej Usłudze elektronicznej i jakie są oczekiwania wobec rozstrzygnięcia reklamacji.
Reklamację można wnieść w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie, które stanowi podstawę reklamacji.
Reklamacje można składać pisemnie na adres Usługodawcy tj. ul. Zabłocie 43a/, 30-701 Kraków lub za pośrednictwem poczty email na adres: dsa@trify.pl.
Każda osoba lub podmiot mogą dokonać zgłoszenia, jeżeli uważają, iż dane Treści Użytkowników dostępne w ramach funkcjonalności Serwisu stanowią Treści Nielegalne i/lub treści sprzeczne z Regulaminem.
Zgłoszenie dokonane jest elektronicznie na dedykowany adres e-mail: dsa@trify.pl.
Zgłoszenie, o którym mowa ust. 1 i 2 powyżej powinno zawierać komplet informacji niezbędnych do jego rozpatrzenia przez Usługodawcę, a w szczególności:
imię i nazwisko oraz adres e-mail zgłaszającego,
nazwę podmiotu, w imieniu którego działa zgłaszający oraz jego stanowisko (o ile dotyczy),
wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji treści objętej zgłoszeniem np. dokładny adres/adresy URL, a gdy jest to konieczne lub uzasadnione, także dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści (np. zdjęcie),
wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub podmiot zarzucają, że wskazane treści stanowią Treści Nielegalne i/lub treści sprzeczne z Regulaminem,
żądanie osoby lub podmiotu zgłaszającego, tj. wskazanie czynności, które Usługodawca winien podjąć względem informacji objętych zgłoszeniem, np. ich usunięcie, ograniczenie dostępu, ograniczenie ich widoczności,
oświadczenie potwierdzające, iż informacje i zarzuty zawarte w zgłoszeniu są prawidłowe i kompletne oraz przekazywane do dobrej wierze.
Dokonując zgłoszenia, osoba lub podmiot zgłaszający mogą skorzystać z formularza zgłoszenia stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, nie jest to jednak obowiązkowe.
Usługodawca potwierdza przyjęcie zgłoszenia wysyłając automatyczną wiadomość na adres e-mail, z którego zostało wysłane zgłoszenie.
Usługodawca rozpatruje zgłoszenia oraz podejmuje decyzję co do objętej zgłoszeniem treści w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności.
Usługodawca podejmuje decyzję w zakresie treści objętej zgłoszeniem treści oraz powiadamia o niej zgłaszającego za pośrednictwem wiadomości e-mail nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania zgłoszenia. W przypadkach szczególnie uzasadnionych np. z uwagi na stopień skomplikowania sprawy, termin wydania decyzji może ulec wydłużeniu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, osoba lub podmiot zgłaszający zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail o przyczynach przedłużenia oraz przewidywanym termie rozpatrzenia zgłoszenia, który nie będzie dłuższy niż 60 dni od otrzymania zgłoszenia przez Usługobiorcę.
Jeżeli do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne będą dodatkowe informacje od dokonującego zgłoszenia, Usługodawca może zwrócić się o ich wskazanie, przesyłając stosowną prośbę na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu, wraz z uzasadnieniem, dlaczego dane podane w zgłoszeniu są niewystarczające dla prawidłowego rozpatrzenia sprawy. W takim przypadku, terminy, o których mowa w ust. 7 powyżej, zostanie wydłużony o termin odpowiadający okresowi, liczonemu od dnia wysłania dokonującemu zgłoszenia prośby o dodatkowe informacje do dnia przekazania takich informacji Usługodawcy.
Wydana przez Usługodawcę decyzja określa, czy treść objęta zgłoszeniem stanowi Treść Nielegalną i/lub treść sprzeczną z Regulaminem, uzasadnienie takiego rozstrzygnięcia (ze wskazaniem podstawy prawnej lub umownej oraz faktów i okoliczności stanowiących podstawę jego wydania) oraz ewentualne działania, które Usługodawca podejmie wobec takich treści.
W przypadku uznania, iż zgłoszenie jest zasadne, a treść objęta zgłoszeniem stanowi Treść Nielegalną i/lub treść sprzeczną z Regulaminem, Usługodawca informuje o treści wydanej decyzji Użytkownika, który dokonał przesyłania/publikacji Treści Użytkownika będącej przedmiotem zgłoszenia, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Osobie lub podmiotowi zgłaszającemu, który otrzymał decyzję w przedmiocie zgłoszenia, o której mowa w §10 ust. 9 powyżej, a także Użytkownikowi, który dokonał przesyłania/publikacji Treści Użytkownika będącą przedmiotem zgłoszenia, przysługuje możliwość zgłoszenia skargi, jeżeli taka decyzja ma dla tych osób lub podmiotów negatywne skutki.
Skargę można wnieść w terminie 6 miesięcy od dnia otrzymania decyzji.
Skarga składana jest elektronicznie na dedykowany adres e-mail: dsa@trify.pl.
Skarga powinna zawierać komplet informacji niezbędnych do jej rozpatrzenia przez Usługodawcę, a w szczególności:
imię i nazwisko oraz adres e-mail skarżącego,
nazwę podmiotu, w imieniu którego działa skarżący oraz jego stanowisko (o ile dotyczy),
numer decyzji objętej skargą,
uzasadnienie.
Składając skargę, osoba lub podmiot skarżący mogą skorzystać z formularza zgłoszenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu, nie jest to jednak obowiązkowe.
Usługodawca potwierdza przyjęcie skargi wysyłając automatyczną wiadomość na adres e-mail, z którego została wysłana skarga.
Usługodawca podejmuje decyzję w zakresie złożonej skargi oraz powiadamia o niej skarżącego za pośrednictwem wiadomości e-mail nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania skargi. W przypadkach szczególnie uzasadnionych np. z uwagi na stopień skomplikowania sprawy, termin rozpatrzenia skargi i wydania decyzji może ulec wydłużeniu. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, osoba lub podmiot skarżący zostaną powiadomieni za pośrednictwem poczty e-mail o przyczynach przedłużenia oraz przewidywanym terminie rozpatrzenia skargi, który nie będzie dłuższy niż 60 dni od otrzymania skargi przez Usługodawcę.
Jeżeli do rozpatrzenia skargi niezbędne będą dodatkowe informacje od skarżącego, Usługodawca może zwrócić się o ich wskazanie, przesyłając stosowną prośbę na adres e-mail wskazany w skardze, wraz z uzasadnieniem, dlaczego dane podane w skardze są niewystarczające dla prawidłowego rozpatrzenia sprawy. W takim przypadku, terminy, o których mowa w ust. 7 powyżej, zostaną wydłużone o termin odpowiadający okresowi, liczonemu od dnia wysłania skarżącemu prośby o dodatkowe informacje do dnia przekazania takich informacji Usługodawcy.
Po rozpatrzeniu skargi, Usługodawca wydaje decyzję w jej przedmiocie. Decyzja taka określa, czy skarga jest zasadna oraz zawiera uzasadnienie takiego rozstrzygnięcia oraz określa działania, które zostaną podjęte wobec treści objętych skargą.
W przypadku, gdy adresat decyzji, o których mowa w §10 ust. 9 oraz §11 ust. 9 powyżej nie zgadza się z jej treścią, przysługuje mu uprawnienie do zaskarżenia decyzji do sądu, złożenia skargi do Koordynatora ds. Usług Cyfrowych lub zwrócenia się z prośbą o pomoc do certyfikowanego organu pozasądowego rozstrzygania sporów. Uprawnienia wymienione w zdaniu poprzednim przysługują niezależnie od wyczerpania procedury skargowej zgodnie z postanowieniami niniejszego § 9.
Do decyzji wydanych w wyniku czynności sprawdzających podjętych z inicjatywny Usługodawcy postanowienia §10 ust. 9 i 10 oraz niniejszego §11 stosuje się odpowiednio.
Na wniosek właściwego Koordynatora ds. usług cyfrowych lub Komisji, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przekaże informacje na temat średniej liczby aktywnych miesięcznie Użytkowników Serwisu w Unii, obliczonej jako średnia liczba w okresie poprzednich sześciu miesięcy oraz zgodnie z metodyką ustanowioną w aktach delegowanych do DSA, jeżeli takie akty zostaną przyjęte.
Informacje, o których mowa w ust. 1 powyżej, będą aktualne na moment złożenia wniosku Koordynatora ds. usług cyfrowych lub Komisji.
Na wniosek Koordynatora ds. usług cyfrowych lub Komisji, Usługodawca przekaże dodatkowe informacje dotyczące obliczeń, o których mowa w ustępie 1 powyżej, w tym wyjaśnienia i uzasadnienie odnośnie wykorzystanych danych.
Informacje, o których mowa w ust. 3 powyżej, nie będą zawierały danych osobowych.
Usługodawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, przy czym zobowiązanie to nie dotyczy sytuacji, gdy nieprawidłowe działanie Serwisu wynika z naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu lub działań niezależnych od Usługodawcy, za które nie można przypisać mu odpowiedzialności.
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę poniesioną przez Usługodawcę za działania lub zaniechania sprzeczne z postanowieniami Regulaminu, powszechnie obowiązującym prawem oraz zasadami współżycia społecznego, skutkujące nieprawidłowym działaniem Serwisu.
W przypadku naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, a także naruszania przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz zasad współżycia społecznego Usługodawca ma prawo do natychmiastowego zakończenia świadczenia wobec Użytkownika Usług w ramach Serwisu. Skorzystanie z tego uprawnienia przez Usługodawcę nie rodzi jakichkolwiek obowiązków odszkodowawczych wobec Użytkownika.
Usługodawca przetwarza dane osobowe na zasadach określonych w Polityce Prywatności.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie: https://trify.pl/.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania jednostronnie zmian postanowień niniejszego Regulaminu lub wprowadzenia nowego w przypadku:
wprowadzenia nowych lub zmiany istniejących, powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
zmiany lub pojawienia się nowych interpretacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa na skutek orzeczeń sądów lub decyzji, rekomendacji, wytycznych lub zaleceń,
zmiany warunków rynkowych,
wprowadzenia lub wycofania usług dostępnych w ramach Serwisu,
konieczności sprostowania omyłek pisarskich, rachunkowych, a także zapewnienia jednoznaczności postanowień Regulaminu, nie zwiększających zakresu obowiązków i nie zmniejszających zakresu uprawnień Użytkownika.
Nowy Regulamin lub zmiany postanowień dotychczasowego Regulaminu wchodzą w życie z dniem publikacji na stronie: https://trify.pl/. Do umów przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie ich zawarcia, o ile odrębne warunki korzystania z danej Usługi nie stanowią inaczej.
Zmieniony Regulamin wiąże Użytkowników, jeżeli zostały zachowane wymagania z art. 384 KC. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw konsumentów nabytych przed dniem wejścia w życie zmian. O treści zmian Regulaminu Użytkownicy zostaną poinformowani przez umieszczenie przez Usługodawcę na stronie internetowej Serwisu wiadomości o zmianie Regulaminu wraz z zestawieniem zmienionych jego postanowień.
Usługodawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w wyniku użytkowania Serwisu na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, o ile odrębne warunki korzystania z danej usługi nie stanowią inaczej.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku używania Serwisu oraz korzystania z usług w ramach Serwisu w sposób sprzeczny z obowiązującymi przepisami prawa lub z postanowieniami Regulaminu, a w szczególności wynikłe z powodu podania przez Użytkowników nieprawidłowych lub fałszywych informacji lub danych osobowych lub też w przypadku niedokonania przez Użytkowników, niezwłocznej aktualizacji dotyczących ich informacji lub danych osobowych.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik, a które uniemożliwiają im poprawne korzystanie z Serwisu, w tym dostępnych w ramach nich Usług.
Użytkownicy mogą kontaktować się z Usługodawcą w sposób bezpośredni drogą elektroniczną za pośrednictwem Punktów kontaktowych dla Użytkowników Usług.
Organy państw członkowskich Unii Europejskiej, Komisja oraz Rada Usług Cyfrowych mogą kontaktować się z Usługodawcą w sposób bezpośredni drogą elektroniczną za pośrednictwem Punktu kontaktowy dla organów.
Regulamin podlega prawu polskiemu.
W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ZGŁOSZENIA
ZGŁOSZENIE NARUSZENIA
Imię i nazwisko Zgłaszającego:
Nazwa podmiotu, w imieniu którego dokonujesz zgłoszenia oraz Twoje stanowisko (jeżeli dotyczy):
Adres e-mail:
Naruszające treści – wskaż, jakie prawa zostały naruszone, w jaki sposób:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Lokalizacja naruszenia (adres URL, zdjęcie):
Uzasadnij, czemu Twoim zdaniem doszło do naruszenia:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Wskaż, jakie czynności powinniśmy podjąć względem naruszających treści:
Przykładowo: usunięcie treści; ograniczenie dostępu; ograniczenie widoczności.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
OŚWIADCZAM, ŻE INFORMACJE ZAWARTE W NINIEJSZYM ZGŁOSZENIU SĄ PRAWIDŁOWE I KOMPLETNE ORAZ SĄ PRZEKAZYWANE PRZEZE MNIE W DOBREJ WIERZE.
Załącznik 2
WZÓR FORMULARZA SKARGI
SKARGA OD DECYZJI
Imię i nazwisko Skarżącego:
Nazwa podmiotu, w imieniu którego składasz Skargę oraz Twoje stanowisko (jeżeli dotyczy)
Adres e-mail:
Nr decyzji:
Uzasadnij, czemu nie zgadzasz się z decyzją:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________
Używamy ciasteczek, dzięki którym nasza strona jest dla Ciebie bardziej przyjazna i działa niezawodnie. Pozwalają one również dopasować treści i reklamy do Twoich zainteresowań.